måndag 3 augusti 2009

Som en målning av Ola Billgren



Läser Skogshuggning av Thomas Bernhard

8 kommentarer:

  1. Åh, jag har precis läst den. Jag tycker att den var wunderbar.

    SvaraRadera
  2. Håller med dig. Jag är helt betagen av honom.

    SvaraRadera
  3. Men OJ va roligt! ..sade jag lite tveksamt och tittade mig omkring och undrade om det verkligen var mig du menade

    SvaraRadera
  4. Så klart! Jag är allt för bloggpauser, men ville säkerställa din existens iaf... Kommer du tillb?

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att du undrar! Har haft mycket annat att fundera på, men saknar blogg/läsningen. Är nog snart tillbaka skulle jag tro. Tänkte häromdagen sno ditt foto på den upplysta spårvagnen. Såg den i "Idag hade jag helst.." Får man sno dina bilder? anger dig förståss som fotograf i så fall.

    SvaraRadera
  6. Ja det är för väl att bloggen inte leder livet, s.a.s. Roligt hsh du kommer åter.
    Åh, wienerspårvagnen? Sno på. Mkt glad jag kan vara till nytta.

    SvaraRadera
  7. Tack så mycket Ska sno men måste jobba lite först (tyvärr)

    SvaraRadera